donderdag 9 februari 2012

Echt het Laatste # - Google Maps en Street view


Grotere kaart weergeven

ONS HUISJE IN RAERD.

mijn laatste bijdrage in deze cursus is Google maps en Street View.
Tja ook deze toepassing zit in mijn telefoon en ons huisadres staat als thuis ingesteld, dus waar in Nederland of in het buitenland wij ook maar zijn, je geeft aan: "naar huis" en wij worden daar feilloos naar toe gebracht, ideaal.

In januari hebben wij weer een vakantiehuisje in Frankrijk geboekt en hebben natuurlijk al even gezien waar het ongeveer moet liggen, wij hebben nog geen exacte gevens van het verhuurbedrijf ontvangen, zodra dat er is gaat dit adres ook weer in de telefoon en de TomTom en kunnen wij via Google maps/Street view het huis exact opzoeken.


Grotere kaart weergeven



even een fotootje van ons uitzicht aldaar, heerlijk rustig en je begrijpt dat wij ons graag via Google maps laten leiden naar ons vakantieadres.
Vanaf deze zonnige plaats ga ik misschien eens bedenken wat de mogelijkheden zijn voor de bibliotheek, ongetwijfeld veel: oa.een foto van de bieb plakken in Maps,een link voor routebeschrijving op de website zetten enz.


Nou heb ik toch al wat bedacht dus in La France ga ik hier zeker niet meer over nadenken!
Het eind is nu echt gekomen van deze cursus, Janneke bedankt voor je feedback en ik ben toch weer een beetje wijzer geworden.

1 opmerking:

  1. Hoi Lucie, leuk huis. En jij bent dus een doorgewinterde Googlemaps/streetview gebruikster zoals we kunnen lezen. Als ik die foto's van dat huisje zie krijg ik gelijk zin om op vakantie te gaan, en ik zou daar inderdaad niet aan de bibliotheek denken Lucie, je hebt nu alles gedaan, top! en ik ben blij dat je toch weer een beetje wijzer bent geworden.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen