dinsdag 17 januari 2012

# 31 Mash-up




Alweer het laatste ding en dan is er weer wat rust achter de computer!
Ik ben toch weer wat wijzer geworden, het was al met al toch wel veel lezen, kijken en luisteren en doen. Wat kan er veel in de digitale wereld en alles is al zo normaal. Kapotte pc. of telefoon dan ben je tegenwoordig helemaal van slag en onthand, tja dat is de moderne tijd.
wat dit laatste # betreft, ik heb niet geweten dat dit mash-up heet. Het is heel gewoon dat het er is en dat je het gebruikt. Wij (thuis) gebruiken meestal www.kieskeurig.nl om dingen te vergelijken en waar het het goedkoopste is, wij kopen veel via het internet. Deze week nog Ecco schoenen van € 90,- in de winkel maar via internet bij Scapino voor nog geen € 40,- gekocht, even zoeken en vergelijken.
ook heel makkelijk een hotel/bank/restaurant te vinden als je op reis bent en ga zo maar door.
Mijn conclusie is: het is er en maak er gewoon gebruik van, erg makkelijk.

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Lucie. Fijn dat het er op zit, hè!
    gr. Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lucie, goed gedaan. Mash-ups zijn inderdaad toepassingen die iedereen misschien al gebruikt, zonder te weten hoe het heet (wist ik ook niet). Ik hoop dat je het leuk vond, ondanks de extra drukte, om weer wat op te steken. Nou ben je waarschijnlijk blij dat je klaar bent, maar volgens mijn gegevens (sorry) heb je ding 15, google maps en street view nog niet gedaan. Nou ken je die site vast al wel, maar wil je tot slot hier toch even aandacht aan besteden?
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen