maandag 16 januari 2012

# 30 Google Books en e-books



Dit is mijn tablet Archos 10.1 Android systeem, een stuk groter dan mijn telefoon, maar net zo makkelijk. Alles wat ik over mijn smartphone heb geschreven slaat ook op dit apparaat, alleen hier heb ik veel meer e-books op gedownload omdat dit natuurlijk makkelijk te lezen is. In december heb ik heel prettig een e-book in het vliegtuig gelezen, had van de bibliotheek wat titels geleend en op mijn tablet gezet. Ook heb ik van het internet titels gehaald en in mijn boekenkast gezet, kan niet anders zeggen dan dat dit ook weer een zeer goeie uitvinding is geweest.

Google books en e-books, wat heerlijk dat je die kunt downloaden en lezen.

2 opmerkingen:

  1. Je bent dus een ervaringsdeskundige met E-books (ikzelf nog niet) en zo te lezen ben je hier ook fan van. Ik kan me voorstellen dat als je op reis gaat E-books erg handig zijn, en de schermen van de Ereaders/tablets worden natuurlijk ook steeds beter. Het wordt tijd dat de biblioteken in Nederland massaal aan de E-books gaan....
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je smartphone nu overbodig is, Lutske ?
    Zijn er vast wel liefhebbers voor :-)

    Groetnis Gerke

    BeantwoordenVerwijderen